تقدیم به انکه دوستش (داشتــــــــــــــــــــــــــــــــــم)

تبلیغات

تقدیم به انکه دوستش (داشتــــــــــــــــــــــــــــــــــم)

سلام

 

سرسنگینی عیبی ندارد بهتر از این است که بشنوم

 

غمگینی ٬ به فرض که دوستم نداری نه خودم ٬ نه

 

 

نامه هایم را  ٬ این خودش قانع کننده ترین دلیل

 

دنیاست ٬ خودش کلی دلیل است ٬ راستی ممنون که

 

 

به شکل معجزه آسایی امسال روز تولدم یادت ماند .

 

شاید هم کسی یادت انداخت اما تبریکت به همه ی

 

 

جزیره های کشف شده و کشف نشده ی دنیا می

 

ارزید ٬ کلی ذوق کردم ٬ ببین دوست دارم یک چیز را

 

 

باور کنی ٬ زیبا ! به خدا هیچ کس تو را به اندازه ی من

 

 

دوست ندارد ٬ بگو باورت شد ٬ ننویس . با غصه

 

 

تمامش می کنم فقط به خاطر اینکه میدانم هروقت

 

 

کلاغ های قصه ی مادربزرگ به خانه هایشان رسیدند

 

 

و من و تو هم به هم می رسیم . درستست ٬ یعنی

 

 

هیچ وقت ٬ یعنی غیر ممکن ست ٬ هرگز .

 

 

صفحه ی آخر را سفید می گذارم تا مثلا فقط برای

 

دلخوشی ام تو جواب دهی با اینکه می دانم نمی

 

 

دهی ٬ به هر حال می تواین برای سرگرمی خط خطی

 

اش کنی یا از آن اسکلت هایی که وقتی خودکار

 

 

یا مداد گیرت می آید می کشی ٬ بکشی . دیگر

 

حرفی نیست فعلا با یک بیت شعر که نمی دانم در

 

ذهن

 

 

کدام شاعر متولد شده تمامش می کنم

 

 

 

     هرکس که گفت : بهر تو مردم دروغ گفت

 

 

                                      من راست گفته ام که برای تو زنده ام

 

 





مطالب مرتبط
.